منتظر دیدن روی ماهت...

اولین اردیبشت در کنار تو

1393/2/6 20:24
نویسنده : هستی
163 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب پا شدم بوی گل های رنگارنگ تو باغچه محسورم کرد. از تو رختخواب یه راست رفتم سراغ حیاط. بوی بهار نارنج تمام محله رو ورداشته بود و من احساس می کردم که عطر زندگی داره من و به پرواز در میاره. زنبورهای دوست داشتنی عسل از شوق دیدن سور و ساتی که خدای مهربون براشون تدارک دیده بود از این شاخه به اون شاخه می پریدند و رقص کنان گرده ها رو از این شکوفه به اون شکوفه برای میهمانی می بردند. بوی آش پشت پای مامانم که به خاطر من یه جورایی به آش پیش پا تبدیل شده بود این بزم رنگ و بو و آرامش رو کامل تر کرده بود و من سر خوش از این همه زیبایی ناگهان به یاد حضور دلنشین جانک وجودم افنادم و اینکه این اولین اردیبهشتیست که به اذن پروردگار بدون حسرت داشتنش در حال سپری شدن بود. دوباره خدا را شاکر شدم و طبق معمول هر صبح به سمت یخچال حمله ور شدم! تاصبحانه ای برای تغذیه ی جانکم فراهم کنم. هنوز صبحانم کامل نشده بود که صدای آیفون من و از جام بلند کرد. دختردایی و دختر نازش اومدن خونمون تا به مامانم که عازم مکه هست سری بزنند. خیلی زود سر و کله ی بقیه هم پیدا شد دختر خاله ها و بچه هاشون و .... خلاصه آش پخته شد و در ظرف ها ریخته شد و خونه به خونه گشت تا دعای خیر دوستان و آشنایان بدرقه ی راه مادر مهربان تر از آفتابم بشه. هنوز به سفر نرفته دلتنگشم . احساس می کنم برای 10 روز زندگی قراره متوقف بشه و ایشالا خیلی زود با برگشت مادر زندگی دوباره زنده می شه و نور محبت وجود بی نظیر آفتاب زندگی ، زندگیمون و گرم و دلنشین می کنه. خدایا تو رو به حق خانم فاطمه ی زهرا ، همه ی مادران رو در پناه خودت محفوظ بدار و به این فرشته های نگهبان مخلوقاتت در زمین، عمر نوح عنایت بفرما. آمین.

فرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهرا
6 اردیبهشت 93 20:40
عزیزم ین عاشقی مبارک ان شاء الله مامان بسلامتی برن و برگردن خوش بحال جانک، مامان جونی براش یه عالم سوغاتی میاره راستی به مادر عزیزت بگو التماس دعای زیااااااااااااد قربونت زهرا جان. حتما یه دعای سفارشی می گم بدرقه ی راه خودت و نی نی نازنینت بکنه. زهرا جان مامانم اولین سفر حجشه. می دونی که می گن تو سفر اول آدم هر چی از خدا بخواد بهش میده. می خوام به مامانم بگم وقتی رسید و خواست برای من دعا کنه برای زهرای نازنین تازه مادر شده که اونم می خواست مامان بشه و حالا شکر خدا شده، کمک کنه که بتونه سالیان سال، برای نازنینی که تو گوهر وجودش در حال بالیدن و جون گرفتنه مادری کنه. همونجوری که دلش می خواد و رویاشه.
پرتو
7 اردیبهشت 93 17:05
عزیزم سفرشون بی خطر انشاالله به سلامت میرن و بر میگردن و به دل زیارت میکنن و زیارتشونم قبول حق باشه . واقعا مادر بهترینه تو عالم انشاالله تمام مادرهای دنیا تنشون سالم و دلشون شاد باشه و عمر طولانی داشته باشن همسن طور مامانهای ما عزیزم ممنونم پرتو جان. واقعا درسته. ایشالا همشون سالم باشن سایشون بالا سرمون باشه
mozhgan
8 اردیبهشت 93 13:00
آرزوهاتو یه جا یادداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه ؛ خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری ؛ دیروز آرزوش کردی
عشق مامان و بابا منتظرتیم
8 اردیبهشت 93 17:00
سلام خانومی ممنون که بهم سر زدی و خوشحالم که جانک رو داری ایشالا که هیچ زنی در حسرت و انتظار بچه نباشه خواهش می کنم عزیز دلم. الههههههههههههی آمین.
mozhgan
8 اردیبهشت 93 18:58
سلام عزیزم قابل نداره این چه حرفیه تو ماه های قبل هم عکس بچه گذاشتم دوست داشتی یه گشتی بزن خوشت اومد بردار. مررررررررررررررررررسی عزیز.
mozhgan
8 اردیبهشت 93 18:59
راستی اسم نی نی خوشگلت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم هنوز جنسیتش معلوم نشده واسه همین ما جانک صداش می کنیم.
mani_mania
9 اردیبهشت 93 17:51
هستی جونم ایشالله که مامان جونت سفر خوبی داشته باشن یه سفر خوب و بی خطر و پر برکت براشون ارزو میکنم و میدونی دیگه... محتاجم به دعا خیلی خیلی زیاد بگو به خدا بگه با یه معجزه دل همسرمو شاد کنه این روزها دلش خیلی گرفته از نامردی آدمای اطرافش ممنونم عزیز دلم. حتما می گم. دونه دونه براش نوشتم تا اونجا یادش نره. دلم روشنه به خدا. الهی همین روزا نه خیلی دور، خیییییییییییییلی نزدیک خبرای خوب خوب ازت می شنوم. کلید طلایی همه ی قفل ها امیده. هرگز این کلید و از خودت دور نکن.
زینب مامان نازنین زهرا
10 اردیبهشت 93 17:16
سلام عزیزم انشالله نی نی گلت هر چی که هست سروقت صحیح و سالم و صالح دنیا بیاد و با خودش شادی براتون ارمغان بیاره مرسی زینب جان ممنون بهم سر زدی.