منتظر دیدن روی ماهت...

رونمایی از جانک

1393/2/10 17:00
نویسنده : هستی
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر. مادر جون دیروز رهسپار سفر حج شد و الان داره تو هوای پر سوز و عشق مدینه نفس می کشه. الهی که یکی از بهترین سفرهاش باشه. عزیز مادر. دیگه دارم به لحظه ی رونمایی از تو وروجک نزدیک می شم. شانزدهم نوبت سونو دارم و البته هنوز سر دوبعدی یا سه بعدی بودنش با خودم کل کل. جدیدا کنجکاوی همه بیش از پیش تحریک شده و یه جورایی همه قبل از احوال پرسی از من سریع می رن سر سوال جنسیت تو و تا می شنون که نمی دونم هنوز معلوم نیست شروع می کنن به حدس زدن های خاله خان باجی گونه!!!!! از روی فرم بینی و فرم شکم و فرم صورت و خلاصه هی می بافن و می دوزن. از همه جالب ترها پیرترها و سنتی ترها هستند که جنسیت بچه رو ارثی می دونن و می گن لابد به مامانش رفته و تا پنجمین بچتو هم تعیین جنسیت می کنند. مامانی هر بار که هر کی یه چیزی راجع به جنسیتت می گه لجم می گیره. اصلا به دیگران چه که تو چی هستی. تو هر چی که باشی چه دختر چه پسر عزیز دل مامان بابایی. کی می دونه من چی کشیدم تا تو بیای. کی می دونه انتظار یعنی چی؟ مگه اونی که کشیده باشه. بی دردا چی از درد می فهمن. به قول شاعر " کجا دانند حال ما سبکبالان ساحل ها" . کی می تونه بعد از اون همه انتظار بگه دختر می خوام ، پسر می خوام ! من فقط بچه می خوام یه بچه ی گوگولی و سالم و ناز. تو این لجظه شماری برای دیدار مجددمون من زندگی رو عین یه تیکه شکلات خوش طعم ذره ذره مزه می کنم تا موعدش برسه و چشمم به دیدن روی ماهت روشن بشه. فقط از خدا یه چیز می خوام. سلامتیت سلامتیت سلامتیت. الهی دورت بگردم شیرین تر از عسل مادربوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
14 اردیبهشت 93 0:07
واقعا برای ما فقط سالم بودن بچه مهمه حالا جنسیتش چه فرقی داره؟؟ منم گاهی کلافه میشم هر کسی راحت به خودش اجازه میده میگه از فلان معلومه بچه ات چیه!!! دقیقا
mojde
21 اردیبهشت 93 19:43
ishala hame niniha salem 2nya bian ایشالا
mani_mania
1 خرداد 93 16:35
پس نظر من کو؟ عزیز دلم. معذرت می خوام می دونم بی معرفت شدم خیلی وقته بهت سر نزدم . جبران می کنم خانمی.
mani_mania
1 خرداد 93 21:27
عزیز دلم منظورم این نبود که به من سر نزدی من درک میکنم وضعیتتو عزیزم من واسه این پستت یه نظر بلند و طولانی گذاشته بودم ولی انگار نیومده کی اونو خورده نمیدونم؟؟؟ وای عزیزم. نمی دونم کی خورده به خدا. من که ندیدمش. عیب نداره اگه زحمتت نمی شه دوباره بذار عزیز دلم.